pátek 29. února 2008

Turkey Masters Challenge Completed!

Dalo to práci, ale už je hotovo! Dneska jsem měl vskutu napilno. Michal mě o pár legů předběhl, takže jsem musel dost hnát. Naštěstí vše probíhalo relativně v pořádku, technické problémy téměř žádné. První přišel na řadu leg s větroněm, který jsem předtím přeskočil. Naštěstí nám TR-EAC Mesut Isik povolil použít L-13 Vivat, čili málý cheat s motorem. Dál už to šlo ráz na ráz. Mixér, ULL, další mixér... Tady jsem si opravdu užíval krásný let podél pobřeží. Oproti letadlům je to zajímavá změna. No a pak už jen závěrečné legy s C-130 a B737-300, již v barvách Bohemia Airlines. A vida, orel je na světě.

A co mě čeká dál? S Michalem jsme začali světovou Dangerous Airports Tour. 55 nohou je docela dost, ale vypadá to moc zajímavě. První leg s C-130 už máme zvalidovaný, kluzké dráhy na Antarktidě nám daly docela zabrat (a Michalovi i pilotáž C-130:) ). Pokud to půjde tímhle způsobem dál, máme o zábavu postaráno, už dneska to byl docela mazec. Při této touře bych chtěl něco navíc, je otázkou co. Belgická ULL Tour, turecká mixérová nebo snad větroně...?

Navečer jsem si pěkně zakroužil nad Plzní. Nová scenérka od Krechiho opravdu stojí za to, navíc parádní relax v Hovercontroláckém MD500E v barvách OK-LES. Společnost mi dělal Kuba Taussik s Erocopter EC-35 a aspoň po voicu Krechi. Zalítal jsem si parádně, i vzhledem k tomu to do budoucna vypadá na Helos Tour...

Žádné komentáře: