středa 27. února 2008

Líně MTWR online

Včera, čili v úterý, byl v plánu česko-slovenský bridge eventík mezi Ruzyní a Popradem. Nevím proč, ale tohohle jsem se fakt nechtěl účastnit. Dalo by se odhadovat, že FSka by pod náporem multiplayeru spadla a na zemi bylo vše obsazeno. A upřímně, ani jsem se tam moc necpal (více Michalův blog).

Zasedl jsem tedy na věž na letišti Plzeň-Líně, kde jsem mohl očekávat provoz v podobě poletujících přátel právě tohoto virtuálního letiště. Výsledek se brzy dostavil. Přes počáteční problémy s předpisů neznalým nováčkem se v Líních začal hromadit provoz, který tu poletoval až do 23:00 místního času. V MCTR Líně se vystřídal leckdo, rozdělil jsem 7 odpovídačů, tedy celkem 7 pilotů, místních i přespolních. K mému podivu chyběli Karlos a Pepíno, kteří byli zřejmě závažně mimo, neboť nebyli ani na ICQ a jak je znám, tak by se aspoň na chvilku ukázali. Ale i tak bylo provozu dost a dost v podání Věžníka, Krechiho, Draifuse, Iva a dalších.

Osobně jsem si řízení na věžce v Líních moc užil. Pouze čeština a VFR, se kterými je tak nějak činnost věžky více tvůrčí. Navíc v kolektivu zatím pouze virtuálně (avšak snad již brzy i osobně) známých lidí se hned řídí jinak. Specifické postupy a propracované scenérie okolí taky zpříjemní práci řídícího i poletování pilotů.

Co říci závěrem? Už aby bylo zase úterý...:)

Žádné komentáře: