![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEix1-ihTKhHEcLTCQLRaLEPbYJQ1yH8ITMQ4ampu0iOTXS7KDiCv-q4KxVF8nGaIgshDTydOCnvvOFXeCKCQSi72a-ZNTHmufa0TwIYTzaFJzwgozrUYxdiayShuGCEL0izuwq91IS5p5c/s200/bha777.jpg)
Další leg měl být 112NM s větroněm, což však zřejmě z technických důvodů není možné zaletět, termika přestane fungovat v 5000ft. To bylo nahlášeno tureckému staffu a my mohli tento kritický leg přeskočit. Další zatím byly jen s turbopropem a heavy mašinou, v mém podání s DHC-8-Q300 a B777-200, obojí pochopitelně v barvách Bohemia Airlines. Zatímco Michal dolétával resty, trochu jsem trénoval s Boeingem 737-300. Ale to, co se mi naskytlo při přeletu do Ostravy-Mošnova, to opravdu nemá obdoby. Někteří nejmenovaní jedinci si z IVAO udělali totální srandu, trochu ubrali po mém varování, potom musel zakročit staff. A přečíst metar je taky problém, kritická dráhová dohlednost 200 metrů zůstala zcela opomenuta... Občas mám pocit, že omezení S3 je málo a že by bylo třeba něco zavést i pro piloty, což ovšem není možné... Co na to říct...
Žádné komentáře:
Okomentovat