Dnešní večer byl ve znamení velkého eventu na trase Ruzyně-Schiphol a zpět. Jelikož jsem předtím kromě dalšího legu turecké Masters Challenge trochu poletoval VFR, dostal jsem se na stojánku v Praze asi okolo 2030LOC. Kompletním pokrytím letiště i trasy jsem byl mírně řečeno nadšen. Avšak brzy mi nastaly krušné chvilky. Zjistil jsem, že můj notebook docela dost nestíhá, do toho PIC Boeing 737-300, LKPR taky není dvakrát FPS friendly a šílená masa letadel v multiplayeru... prostě přišel problém. Výsledkem byl nejdřív krátkodobý výpadek Teamspeaku při spojení s GND (Mates Q.), posléze po dojetí na vyčkávací místo dráhy 24 crash celého počítače. To už jsem nevydržel a po několika velmi vulgárních sekvencích jsem se naloadoval rovnou do Amsterdamu.
Tam to bylo taky poměrně vtipné, jelikož po připojení na IVAO mi FSka oscilovala mezi 2 a 6 FPS, což věru není mnoho. Tento stav se zlepšil až po vystoupání do cca FL090. Cesta dále probíhala bez potíží až na drobné vykolejení v podobě odpojení EHAA_CTR (musel jsem na chvíli na Unicom). Před HOLANem mě přebral pražský APP a po pár drobných fatálech vektorování jsem nakonec dosedl na dráhu 31. Tam si mě opět přebral GND (cit. Michal Vorel: CSA123, contact Mates on 121,9, naslyš) a odpálkoval na stání 15. Byl jsem z toho letu mírně mimo, takže mi uniknul odpovídač C... fuj, že se nestydim... On ten let totiž vlastně neprobíhal úplně v pohodě. FPS už bylo v normě, ale kolmo do boku mého bulíka fičel vítr o rychlosti až 149 kts! Nemít FMC a letět jen na vektory a headingy, tak skončím někde na severu Itálie... A když se mi do letadla v náklonu opřou 3 kolmé poryvy za sebou o síle až 160 kts, málem jsem se poroučel k zemi...
Tam to bylo taky poměrně vtipné, jelikož po připojení na IVAO mi FSka oscilovala mezi 2 a 6 FPS, což věru není mnoho. Tento stav se zlepšil až po vystoupání do cca FL090. Cesta dále probíhala bez potíží až na drobné vykolejení v podobě odpojení EHAA_CTR (musel jsem na chvíli na Unicom). Před HOLANem mě přebral pražský APP a po pár drobných fatálech vektorování jsem nakonec dosedl na dráhu 31. Tam si mě opět přebral GND (cit. Michal Vorel: CSA123, contact Mates on 121,9, naslyš) a odpálkoval na stání 15. Byl jsem z toho letu mírně mimo, takže mi uniknul odpovídač C... fuj, že se nestydim... On ten let totiž vlastně neprobíhal úplně v pohodě. FPS už bylo v normě, ale kolmo do boku mého bulíka fičel vítr o rychlosti až 149 kts! Nemít FMC a letět jen na vektory a headingy, tak skončím někde na severu Itálie... A když se mi do letadla v náklonu opřou 3 kolmé poryvy za sebou o síle až 160 kts, málem jsem se poroučel k zemi...
A proč je důležité míti Filipy? No kdo by, nebýt Filipů, obsadil LKAA FIR? Dneska jsme měli online celkem 3, Bareše na CTR, Dvořáka na APP a Hladíka na DEP. K tomu Mates Quarda na GND, Ludevít Mihálka na DEL, Michal Vorel na TWR a Peter Kožár dokonce jako Follow Me Car. Takže největší luxus:)
A co zítra? Hurá do mixéru a nad Turecko!
Žádné komentáře:
Okomentovat