středa 27. února 2008

CZ-VFR Tour completed!

Konečně! 45 povinných legů po českých luzích a hájích je za mnou. Avšak narozdíl od některých jiných tours, tato byla v něčem zvláštní. Asi kvůli tomu, že jsme si legy vytvářeli sami. Neboli mohli jsme si křižovat tu naší republiku jak nám bylo libo. Jen jsme se museli vrátit domů. Poslední legy z Přerova přes Kunovice a Tuřany do Medlánek jsem absolvoval s wingmanem Michalem Vorlem, toho času navrátivším se z hor. Dalším ozvláštněním bylo využití českého letadla (jak jinak na českou tour), a to našeho klenotu z Moravanu, Zlínu Z-42. S posledním legem jsem musel chvíli posečkat do vyjasnění situace, jelikož jsem se nemohl oficiálně vrátit domů. Po krátkém dohadování se však nakonec vše vyjasnilo a já mohl směle osedlat Piper Seneca a vyrazit k domovu. S dvoumotorovým strojem cesta alespoň ubíhá rychleji. Takže pěkně podél D1 a za půl hodinky jsem už mířil od Radotína na okruh dráhy 24. Nakonec ještě jeden okruh na 24 kvůli formalitám při hlášení a bylo to. Tour pokořena, velká pochvala pro český staff za nápad s tímto novým systémem tour.

Žádné komentáře: