sobota 2. února 2008

Pozkouškové znovuzrození

Dneska jsem si jaksepatří spravil chuť. Od probuzení do pozdních nočních hodin jsem se motal okolo FSky. Pravda, nejdřív jsem ji musel konečně nainstalovat, splácat dohromady textury, instalovat IvAp, MTL (což je jak známo pruda největší) a další nutnosti.
Něco málo po poledni jsem konečně mohl usednout za knipl L-159B a vydat se na další tři "nohy" turecké SO toury, pochopitelně se svým věrným wingmanem Michalem Vorlem:) Opět se povedla kopa screenshotů, které jsou však znehodnocené špatným nastavením vlastností zobrazení mraků a taky defaultními texturami krajiny, které tak nějak nestojí za moc. Naštěstí už je všechno v pořádku.

Večer jsem po dlouhé době opět usedl na LKPR_TWR. Původní záměr tréninku na C1 zkoušku jsem brzy zavrhnul vzhledem k prachmizerné frekvenci provozu. Navíc během řízení, zrovna, když se na Ruzyni dělo asopň něco, přišel na návštěvu pan bluescreen a já musel nejen restartovat počítač, ale i nastavit neuložený profil v IvAcu... Jediné probuzení byl tréninkový may-day let Jakuba Staroviče, takže jsem si mohl trochu osvěžit paměť co se nouzových postupů týče.

Tou dobou už jsem se ale chystal na první odzkoušení nového českého TU-154M. Jak jsme se shodli s Milanem Colormanem, tohle je opravdu hardcore polítání. Sbohem PMDG... Už při prvním oťukávání jsem zjistil drobný problém: relativně slabý notebook (TUčko je bohužel trochu FPS žrout) s malým a hlavně jen jedním monitorem. Aspoň druhý prvek jsem dočasně vyřešil připojením LCDčka z rodinného PC. Každopádně Milan měl pravdu, je to hardcore jak se sluší a patří. Tutoriály otevřeny, několik sérií zoufalého klikání neměly valný výsledek, navíc za doprovodu šíleného řevu nějakého alarmu. No, asi po hodině a půl se konečně prolomily ledy a já nejen probudil trojici Solovjevů k životu, ale dokonce jsem toho krasavce dostal i do vzduchu. Což je zatím všechno, protože s autopilotem v azbuce a s GPS navigací KLN-90B jsme si zatím moc nepadli do oka. Prostě mám co dělat po spoustu příštích večerů...:)
Tímto bych chtěl moc poděkovat všem tvůrcům české verze tohohle létajícího sovětského zázraku za jejich skvěle odvedenou práci. Je to prostě nádhera!

Žádné komentáře: